Gyaloglással a betegségekkel szemben
A rendszeres sétától eltűnik öt betegség? A gyaloglás számos előnnyel rendelkezik. Ha mindennap 6 ezer lépést teszünk, akkor nagymértékben csökkenthetjük az alábbi betegségek előfordulási arányát: 1. Emésztőrendszeri betegségek A gyomor- vagy bélbetegségekben szenvedők gyakran étvágytalanságot, székrekedést, hasmenést tapasztalnak. Mindezek szorosan kapcsolódik az emésztési zavarhoz. Mindennap fél vagy egy órás séta serkentheti az emésztést és felszívódást, javíthatja a sérült belek és gyomor állapotát. 2. Cukorbetegség A cukorbetegségben szenvedőek számára a séta kalóriát éget, és csökkentheti a vércukorszintet. 3. Csontritkulás Az életkor növekedésével a testben lévő kalcium bizonyos mértékben csökken. A mindennapi gyaloglás növelheti a csontsűrűséget, lassíthatja a kalciumvesztést, és megelőzheti a csontritkulást. Emellett a séta edzi az izmokat, amelyek stabilan tartják a csontokat, védik az ízületeket, és megakadályozzák a csontsérüléseket. 4. Nyaki meszesedés Manapság sokan szenvednek nyaki meszesedésben, súlyosabb esetben szédülést és hányingert is tapasztalnak. A hosszú ideig ülők számára a rendszeres séta felemeli a fejet, kinyújtja a mellkast és hátat, csökkentheti a nyakra, vállra, hátra és más testrészekre gyakorolt nyomást. 5. Szív- és érrendszeri betegségek A gyaloglás megedzi a szív- és érrendszert, rugalmasabbá teszi az ereket, és ezzel csökkenti a szív- és érrendszeri betegségek előfordulási kockázatát. De figyelni kell, bármilyen jó a gyaloglás, ne sétáljunk túl sokat, mindennap 6-10 ezer lépés a legideálisabb. A túl hosszú ideig tartó séta árt a térdnek, ami nem tesz jót az egészségünknek. Szövegforrás: 养生中国 Képek forrása:pxhere.com

Életmód

Egészség

Népi gyógyászat

Gyógyulások

 

 

 

 

 

 

 

Egészség szolgáltatások

További egészség szolgáltatások »